Endringer i styret etter årsmøtet.

Årmøtet 2024.

Årsmøtet i historielaget hadde i år gledelig mange deltakere. I tillegg til et interessant fagforedrag, behandlet vi de ordinære årsmøtesakene, som blant annet inneholdt årsberetning, regnskap og valg.

Årsberetning og regnskap ble godkjent.

Valg omfattet først og fremst valg til styret. To av styremedlemmene som var på valg i år, hadde frasagt seg gjenvalg. Dette var Kristian Rasmussen og Randi Brelin Furu, som ble takket for lang og god innsats i styret.

Kari Gro Tveito la fram valgkomiteens forslag til nye styremedlemmer. Dette var Søren Swensen fra Gjettum og Lis Weber fra Tanum. Årsmøtet ga full tilslutning til valgkomiteens forslag.