Årboka snart i postkassa

Harriet Backers stemningsfulle bilde fra Sandvikselven, malt i 1890. (Foto: Nasjonalmuseet)

Årets årbok fra Asker og Bærum Historielag blir nå sendt ut fra oss og skal være medlemmene i hende i løpet av kort tid. Forsiden viser Harriet Backers stemningsfulle bilde fra Sandvikselven, malt i 1890.

Vi mener medlemmene har all grunn til å glede seg til nærmere 170 sider med hele 22 artikler. Innholdet er svært variert og rikt illustrert fra våre to bygder.

Boka vil også kunne være en populær julegave. Den fås kjøpt i (år)bokhandelen Høvik Bok.