Fornebu flyplass sin historie
18.01.22

Historielagets styremedlem Kristian Rasmussen vil foredra om flyplassen på Fornebu, som var Norges hovedflyplass fra 1939 til 1998, sin historie, en periode med store og svært ulike utfordringer.

• Møtet flyttes til «Fornebupiloten», hvor det er bedre plass, slik at vi kan etterleve 1-m-kravet.
  • Fornebupiloten er lokalisert i samme bygg som kjøpesenteret Fornebu S i Snarøyveien 55.
  • Det er god og gratis parkering under senteret og busstopp rett ved siden av (Fornebu Vest).
  • Inngangen til Fornebupiloten er fra den åpne plassen som vender vestover, ved rullebåndene og Kaffebrenneriet. Inngangen til Fornebupiloten er utenfra, og plassen ligger altså på utsiden av senteret der Kaffebrenneriet ligger ved en av inngangene.
  • For å kunne være flere deltakere enn 20, må møtet arrangeres med faste tilviste og nummererte plasser. Dette innebærer at sitteplassene vil bli plassert med innbyrdes avstand på minimum 1 m, og de vil bli nummerert. Hver deltaker vil bli tildelt en nummerert plass ved ankomst. Den tildelte sitteplassen må holdes under hele møtet.

Påmelding til Erling Bergsaker, epost erlingbe@online.no. Gratis adgang.

Dato: 18. januar

Tid:  kl 18:00

Sted: Fornebupiloten, Snarøyveien 55

Deltakelse på arrangement med antallsbegrensing krever forhåndspåmelding Medlemmer vil bli prioritert.