Bokutgivelser

Historielagets utgivelser.

De fleste av historielagets utgivelser er å få kjøpt hos Høvik Bokhandel eller Stabekk Bokhandel. Nyere utgivelser er i salg ved Asker Museum, Asker bibliotek, Bekkestua bibliotek samt hos Ark Asker. Utvalgte bøker kan også fåes kjøpt under historielagets arrangementer eller ved henvendelse direkte til Asker og Bærum Historielag (da tilkommer porto og eksp. utgifter). Som medlem av Asker og Bærum Historielag er årboken inkludert i medlemskapet.

Historielaget har utgitt mange hefter og bøker. Den første utgivelsen var i 1965 og den foreløpig siste i 2014. (Jacob Neumanns dagbok). I tillegg har vi støttet en rekke andre bokutgivelser med lokalhistorisk innhold.

Utgivelser for salg.

Se oversikten her