Medlemsmøte Vikingskipsmuseet torsdag 8. oktober er avlyst, og utsatt til torsdag 10. desember, kl. 17:30.

Kjære medlemmer

Vi er dessverre nødt til å flytte det planlagte arrangementet førstkommende torsdag 08.10.2020 på Vikingskipmuseet. Årsaken er at museet er stengt på grunn av den pågående vekterstreiken.

Vi har imidlertid fått en ny dato – arrangementet vil bli gjennomført torsdag 10. desember 2020 kl 17.30.

På grunn av endringen må vi be dere gi oss tilbakemelding på følgende alternativer:

– Bekreftelse på at dere fortsatt ønsker å stå på deltakerlisten.

– Strykes fra deltakerlisten og få egenandelen refundert. Kontonummer må oppgis.

Det har beklageligvis gått ut forskjellig informasjon om beløp på egenandeler denne gangen. Vi holder oss til laveste beløp, kr 100,- for medlemmer, kr 150,- for ikke medlemmer. Dere som har betalt kr 150,-/kr 200,- skal få igjen differansen. Send oss kontonummer, så ordner vi med utbetaling.

Vi ønsker dere velkommen 10. desember.