Omvisning Ladegården i Oslo – Utsatt til 25. mai KANSELLERT!

Oslo Ladegård, bygget i 1725, ligger i Middelalderparken der bispeborgen opprinnelig lå i middelalderen. Dette var et politiske tyngdepunkt i byen med omland. Middelalderen i Oslo er en spennende periode i byen historie.

Pris: Medlemmer kr 100,–, andre kr 150,–. Påmelding- og betalingsfrist: 14.04.2021.

Sted: Oslo Ladegård / Middelalderparken

Dato: tirsdag 25. mai

Tidspunkt: kl 17.00

Planene tar hensyn til de til en hver tid gjeldende smittevernregler, noe som vil begrense antall deltakere. Derfor må vi ha forhåndspåmelding til alle innendørs arrangementer. Medlemmer har fortrinnsrett.

Påmelding til Marit Sørnæs på: epost: mrsornas@gmail.com – tlf. 916 49 996.
Forhåndsbetaling for påmelding skjer til konto nr. 1627 07 25639 eller Vipps nr. 12239. Husk å skrive inn arrangementet det gjelder og navnet på deltager(e)