AVLYST – Grini fangeleir – 75 år etter frigjøringen NB: Fulltegnet
10.05.20

NB: ARRANGEMENTET ER AVLYST OG PÅMELDTE HAR FÅTT BESKJED PR EPOST/SMS.

NB: arrangementet er fulltegnet pt.  21.3.2020. Man kan tegne seg på venteliste ved henvendelse til Marit Sørnæs (se under)

I anledningen at det i år er 75 år siden frigjøringen arrangerer historielaget et besøk på Grini i mai.

Vi får et foredrag om Grini fangeleir, omvisning i museet og en musikal del med fremføring av Grinisanger. Foredraget og omvisning er ved formidler Søren Aagaard Rasmussen og sangene er det Per Vollestad som står for. Vi har måtte sette maksimalt antall deltakere til 50 personer. Deltakerpris medlemmer: 200 kr *). Ikke medlemmer: 250 kr. Påmelding til: Marit Sørnæs, epost mrsornas@gmail.com tlf. 916 49 996. Forhåndsbetaling merket ”Grini” til konto nr. 1627 07 25639 eller Vipps nr. 12239 senest 3. mai 2020.

Siste apell på Grini mai 1945_Foto: Bærum bibliotek

Dato: søndag 10. mai

Tidspunkt: 12:00

Oppmøtested: Ved Grini museum

*) Medlemspris forutsetter at kontingenten er betalt.