OBS: AVLYST. Båttur til Oscarsborg
08.05.21

Turen til Oscarsborg er dessverre avlyst.

Historielaget har  chartret «M/S Rigmor” for en tur til Oscarsborg , som er særlig kjent for de dramatiske hendelsene 1940. Vi letter anker kl 10:00 fra ”Rigmorbrygga” i Sandvika. Vel fremme på Oscarsborg får vi omvisning på festningen inklusive torpedobatteriet, samt foredrag på stedets forsvarsmuseum. Vi beregner retur til Sandvika ca. kl. 16:00 Max antall deltakere er satt til 40 personer.

Deltakerpris medlemmer: 700 kr *). Ikke medlemmer: 800 kr. Deltakerprisen inkluderer enkel lunsj på båten.

Påmelding til: Marit Sørnæs, epost: mrsornas@gmail.com tlf. 916 49 996. Forhåndsbetaling merket ”Oscarsborg” til konto nr. 1627 07 25639 eller Vipps nr 12239 senest 30.04.2021.

Dato: Lørdag 8. mai

Tidspunkt: kl 10 – 16

Oppmøtested: Rigmorbrygga i Sandvika

*) Medlemspris forutsetter at kontingenten er betalt.

Planene tar hensyn til de til en hver tid gjeldende smittevernregler, noe som vil begrense antall deltakere. Derfor må vi ha forhåndspåmelding til alle innendørs arrangementer. Medlemmer har fortrinnsrett.

*Skjer det endringer i smittevernreglene som vil påvirke våre arrangementer, vil dette bli informert på hjemmesidene våre og pr. e-post.