Avlyst – Medlemsmøte med foredrag om Dikemark psykiatriske sykehus sin spennede historie
19.01.21

Arrangementet er dessverre avlyst grunnet pandemien

Journalist og forfatter Aina Skoland foredrar om den spennende historien til Dikemark psykiatriske sykehus, med utgangspunkt i boka hun og fotograf Vibeke Glosli nylig har gitt ut.
Påmelding til Erling Bergsaker, epost erlingbe@online.no. Gratis adgang.

Dikemark sykehus avd Granli 1925. Foto: Asker bibliotek

Sted: Venskaben, Asker.

Dato: 19. januar

Tidspunkt: kl. 18.00.

Vårprogrammet byr på noe for enhver smak. Planene tar hensyn til gjeldende* smittevernregler som begrenser antall deltakere. Derfor må vi ha forhåndspåmelding til alle innendørs arrangementer. Medlemmer har fortrinnsrett.
Når ikke annet er angitt, skjer påmelding til historielaget ved Marit Sørnæs,