Det utsatte årsmøte 2021 – obs!! Fulltegnet
28.09.21

Historielagets årsmøte avholdes i Bærum kulturhus, Foajescenen i Sandvika. Møtepapirer sendes ut i forkant av årsmøte jf laget vedtekter.
Etter årsmøtet blir det foredrag og gründer Petter Planke: «Nyskaping – en risikosport. Tomras første 14 år og andre nyskapningserfaringer».

Planene tar hensyn til de til en hver tid gjeldende smittevernregler, noe som vil begrense antall deltakere. Derfor må vi ha forhåndspåmelding til alle innendørs arrangementer. Medlemmer har fortrinnsrett.

Påmelding til Erling Bergsaker, epost erlingbe@online.no. Gratis adgang.

Det er nå fulltegnet i forhold til antall mulige deltagere.

Møteagenda/innkallelse leser du her

Tomra, Asker 1984. Foto: Jon Stenseng/Asker bibliotek